کلینیک فیزیوتراپی آرتان

خانه ماساژ تخصصی / توانبخشی

ماساژ تخصصی / توانبخشی


ماساژ تخصصی

انواع ماساژ زیر نظر فیزیوتراپیست توسط ماساژورهای آقا و خانم.

توانبخشی

توانبخشی بیماران سکته مغزی و انواع آسیب های زانو و مچ و تعویض مفصل زانو و لگن.

ماساژ درمانی از جمله تکنیک های مهم و کاربردی است که در فیزیوتراپی و عملکرد فیزیوتراپیست نقش مهمی دارد. هر کدام از تکنیک های ماساژ درمانی، در جای مخصوصی در بدن به کار برده می شود. خوب است بدانیم، ماساژ درمانی و تکنیک های ماساژ، آغازگر علم فیزیوتراپی است؛ تا جایی که در دنیای امروز تکنیک ماساژ دستی بسیار متفاوت تر از انواع ماساژ درمانی در فیزیوتراپی است.

ماساژ درمانی همچنین یک روش اساسی برای ورزشکاران و سایر افرادی است که به دنبال حفظ انعطاف و جلوگیری از آسیب دیدگی های داخلی، بهبود کیفیت خواب، دوری از استرس، کاهش درد و … هستند.مهم ترین رکن در ماساژ درمانی، نقطه شروع است. در نقطه شروع، فیزیوتراپیست باید با تمرکز بر نواحی خاص ماهیچه ایی و بافت همبند بهترین قسمت را جهت انتخاب نقطه محرک انتخاب کند تا بتواند آغازگر شروع تسکین درد دیگر مفاصل و عضلات باشد.

شواهد علمی نشان می دهد که ماساژ درمانی می تواند تاثیر مستقیم و شگرفی روی درمان بیماری هایی نظیر ایدز، افسردگی و سرطان داشته باشد. در طی یک تحقیق در سال 2008 الی 2011 فیزیوتراپیست ها دریافتند، ماساژ درمانی حتی می تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت خواب بیماران سرطانی داشته باشد.

با ما تماس بگیرید